Ҡәҙерле уҡыусылар!

        Һеҙҙе дистанцион дәрестә күреүемә бик шатмын.

                        Һеҙгә уңыштар теләйем.

 

5-се класс өсөн дистанцион дәрестең ваҡыты 20 минуттан артмаҫҡа тейеш икәнлеген онотмайбыҙ!

Рекомендуемая непрерывная длительность работы, связанной с фиксацией взора непосредственно на экране устройства отображения информации на уроке, не должна превышать:

− для обучающихся в I–IV классах – 15 мин;

− для обучающихся в V–VII классах – 20 мин;

− для обучающихся в VIII–IX классах – 25 мин.

 

  Эштәрҙе үтәгәс, alfiya.farshatova@mail.ru  ебәрергә онотмағыҙ!

Не забудьте отправить выполненные задания на мою почту  alfiya.farshatova@mail.ru 

 Һеҙгә ярҙамға онлайн һүҙлек тәҡдим итәм.

 

Ссылка на онлайн башкирско-русский,русско-башкирский словарь http://huzlek.bashqort.com/

 З.М.Ғәбитова,М.Ғ.Усманова                            "Башҡорт теле"

               5-се  класс

 

(Нажмите на рисунок,чтоб открыть учебник)

                       9 апрель 2020 йыл

Тема: В.Осеева.Әбей.Яңғыҙлыҡ һәм уртаҡлыҡ исемдәр.(121-122-се биттәр)

Маҡсат: 1.Уҡыусыларҙың тема буйынса һөйләү һәм яҙыу телмәрен үҫтереү.

2." Яңғыҙлыҡ һәм уртаҡлыҡ исемдәр"темаһы буйынса үтелгәндәрҙе ҡабатлау,өҫтәлмә мәғлүмәт менән таныштырыу.Грамматика буйынса алған белемдәрҙе системалаштырыу.

3.Ололарға ихтирам тәрбиәләү.

1.Познакомимся с  новыми словами. Яңы һүҙҙәр менән танышайыҡ.

 2.Дәреслектән текст менән танышығыҙ.(121-122-се б.)

3.Аңлашылмаһа,рус телендә лә уҡып сығығыҙ. Можете прочитать на русском.

   В.Осеева Просто старушка

4.Рус телендә аудиояҙманы тыңларға  ла була .

 (Нажмите на рисунок) 

https://nukadeti.ru/audiorasskazy/prosto-starushka

5.Ял минуты  (Нажмите на рисунок) 

Разминка для глаз. Күҙҙәргә гимнастика "Күңелле шарҙар"     https://yadi.sk/i/p3yUSUXfcb2fKw

  6.Задания для закрепления грамматической темы "Яңғыҙлыҡ һәм уртаҡлыҡ исемдәр"выполни онлайн и оцени себя.

Өй эше(по выбору) 1)Выполните задания для повторения и закрепления пройденного. "Өҫтәлмә эш 1"

       Өй эше(по выбору)   2)Тест В.Осеева "Әбей"

Өй эше.Ознакомтесь  с "Интерактив башҡорт теле"Урок 1. "Интерактив башҡорт теле" 1-се дәрес менән танышығыҙ.Тесты ла эшләп ҡарағыҙ.

                        16 апрель 2020 йыл

Тема:: В.Исхаков. Миҙал һәм малай. Ф. Рәхимғолова. Еңеү көнө. Яңғыҙлыҡ исемдәр.

Маҡсат:  1.Тема буйынса тәҡдим ителгән текстың һәм шиғырҙың йөкмәткеһен үҙләштереү.

2.Һүҙлек запасын байытыу,дөрөҫ яҙыу күнекмәләрен үҫтереү.

3.Уҡылған текстар аша  яугир ветерандар менән ғорурлыҡ хисе тәрбиәләү.

1.Познакомимся с  новыми словами. Яңы һүҙҙәр менән танышайыҡ.

Для удобства работы сохраните файл на  своём компьютере и выполните задания "Комплекслы эш №2." 

Этот же файл работы "Комплекслы эш №2" можете скачать  с  домашнего задания электронного дневника https://elschool.ru/ 

2.Һеҙҙә “Һуғыш” һүҙе ниндәй ассоциация тыуҙыра?Һөйләмде дауам итегеҙ.Какие ассоциации у вас возникают со словом «война»? Продолжите предложение:

 

 Һуғыш –ул бер һүҙ менән:

(Война – это) одним словом...

3.19-сы күнегеү.Шиғырҙы  уҡығыҙ. Прочитайте стих.

"Еңеү көнө"

4.Шиғырҙа нимә тураһында һүҙ бара?О чём говорится в стихотворении?                                                    

 5. Шиғырҙың авторы тураһында белгәндәрегеҙҙе иҫегеҙгә төшөрөгөҙ. Что вы знаете об авторе? 

Чтоб вспомнить  биографию Фаузии Рахимгуловой нажмите на фото.

Фәүзиә Рәхимғолованың биографияһын иҫкә төшөрөр    өсөн фоторәсемгә баҫығыҙ.

6.Түбәндәге шиғырҙы төшөп ҡалған хәрефтәрен ҡуйып  уҡығыҙ.Был шиғырҙар араһында уртаҡ теманы табығыҙ. Прочитайте стихотворение вставляя пропущенные буквы.Найдите общую тему этих стихов.

 

Тик   ...ңеү үҙенән-үҙе

Килмәне  ...ргә.

Уны ...ҡлап ҡаһармандар

Көрәште б...ргә.

Атай-олатайҙар ...уҙа

...ңеү     ...уланы.

Фашистарҙы дөмөктөрөп

Илд...  данланы! (А.Игебаев)

Һүҙлек эше.

ҡаһарман –герой

яу-сражение,бой,битва 

  7. Ял минуты. Батырға ла ял кәрәк,ял итеп алығыҙ!

Бер,ике,өс!

Беҙҙә бөтә көс!

8.21-се күнегеү.Тексты тасуири уҡығыҙ. Прочитайте текст выразительно и ответьте на вопросы.

9.24-се күнегеү. “Миҙал һәм малай”тексы менән танышығыҙ. Һорауға яуап яҙығыҙ.

Малай нимә эшләгән? Уның ҡылығы (поступок) тураһында үҙ фекерегеҙҙе әйтегеҙ.

10..Ветеранға Еңеү байрамы менән ҡотлау яҙығыҙ. Напишите поздравление ветерану с днём Победы.( Комплекслы эш №2,9-сы бирем)

 11. Үтелгәнде ҡабатлау  һәм нығытыу өсөн онлайн күнегеү эшләгеҙ.

12.Ветеранға Еңеү байрамы менән ҡотлау яҙығыҙ.Напишите поздравление ветерану войны с днём Победы.( Комплекслы эш №2,9-сы бирем)

 Файл  письменной работы  можете скачать  с  домашнего задания электронного дневника https://elschool.ru/ 

ПОСЛЕ ВЫПОЛНЕНИЯ ВСЕХ ЗАДАНИЙ ОТПРАВЬТЕ, ПОЖАЛУЙСТА, ФАЙЛ "Комплекслы эш №2" ПО  АДРЕСУ: 

  alfiya.farshatova@mail.ru

Если у вас нет возможности сделать работу на компьютере,не переживайте,сделайте в рабочей тетради и скриншот либо фотографию вашей работы отправьте сообщением по ВК                                                                                                                   https://vk.com/id150634959

                                                                                

                               апрель 2020 йыл

Тема:Л.Толстой. Баҡсасы һәм уның улдары. С.Агиш. Суфия. Һөйләмдә һүҙҙәр тәртибе.

Маҡсат:1.Тема буйынса тәҡдим ителгән текстарҙың йөкмәткеһен үҙләштереү,һүҙлек запасын арттырыу.

2.Бәйләнешле телмәрҙе үҫтереү.

3.Хеҙмәткә һөйөү уятыу.

1.Познакомимся с  новыми словами. Яңы һүҙҙәр менән танышайыҡ.

 2.Тексты уҡығыҙ. Прочитайте текст. Л.Толстой.“Баҡсасы һәм уның улдары”(131--се бит)

 

Для удобства работы сохраните файл на  своём компьютере и выполните каждое задание в "Комплекслы эш №3."

Этот же файл работы "Комплеклы эш №2" можете скачать  с  домашнего задания электронного дневника https://elschool.ru/ 

3.Рус телендә аудиояҙма тыңлаһағыҙ ҙа була.

(Нажмите на рисунок)   Можно прослушать аудиозапись  на русском языке 

https://yadi.sk/d/RM1cwCkVnHwzcQ

 

4.Һорауҙарға яуап бирегеҙ.

1)Баҡсасы балаларына нимә тураһында хәбәр иткән?

2)Улдары уны дөрөҫ аңлағанмы?

3) Һеҙ текст йөкмәткеһен нисек аңланығыҙ?

5.3-сө күнегеү. Тексты күсереп яҙығыҙ. Ни өсөн ағас ултыртырға кәрәк? Һөйләгеҙ.

              Физминут. Ял итеп алайыҡ.

6. 5-се күнегеү (132-се бит)Тексты тасуири итеп уҡығыҙ. Текстың төп мәғәнәһе нимәлә?Текста һүҙ нимә тураһында бара? Суфия ниндәй ҡыҙ?Һеҙ уның урынында нимә эшләр инегеҙ?

7.Һөйләмдә һүҙҙәр тәртибенең килеүен иҫкә төшөрәйек. "Үтелгәнде ҡабатлау"күнегеүен онлайн башҡарығыҙ.

Үтелгәнде ҡабалау.

Рефлексия "Светофор".

 Үҙегеҙҙең эшегеҙҙе баһалағыҙ!

Оцените свою работу!

 Файл  письменной работы  можете скачать  с  домашнего задания электронного дневника https://elschool.ru/ 

ПОСЛЕ ВЫПОЛНЕНИЯ ВСЕХ ЗАДАНИЙ ОТПРАВЬТЕ, ПОЖАЛУЙСТА, ФАЙЛ "Комплекслы эш №3" ПО  АДРЕСУ: 

  alfiya.farshatova@mail.ru

Если у вас нет возможности сделать работу на компьютере,не переживайте,сделайте в рабочей тетради и скриншот либо фотографию вашей работы отправьте сообщением по ВК

                                                                               https://vk.com/id150634959"

Книга памяти Янаула

 

 

 

 

Адрес школы №1 :

452800,

Республика Башкортостан,

г.Янаул,

ул.Ломоносова,18


 

Тел./факс  школы:

тел. 8 (34760) 5-44-67,

факс 8 (34760) 5-22-67


Сайт

МКУ "Управление образования 

муниципального района Янаульский район

Республики Башкортостан"

http://yanaulsait.ucoz.ru/

 

       Сайтымдың

         куар-коды

Хостинг документов
Знаете ли Вы, что ...
Каталог сайтов и статей iLinks.RU
Белый каталог сайтов